2 november 2011

Dom här dagarna som har gått denna vecka har jag tränat Måndag och Tisdag. I måndags blev det gymet med martina. Det var superskönt att röra lite på fläsket. hahaha. Men det behövdes verkligen. Ibland på vissa träningspass blir man extra taggad och det blev jag i måndags och det var inte så lyckat. För när jag skulle göra sånna där knäböj så hände det något med mitt knä. Asså jag fick as ont på just en punkt. har adlrig varit med om det :P.
I Tisdags körde jag mest kondition och box. Efteråt kände jag as trött. Men det var det värt. Cassandra min kusin "ledde" ett boxpass och hon är den mest envisaste person jag känner typ.
Imorgon tänkte jag träna om jag hinner, har en del annat att göra men jag får se om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0