30 november 2011

Från början, när jag starta denna blogg så skrev jag aldrig upp vilka mått jag hade. Jag funderade fram och tillbaka om jag skulle göra det. Jag har nu bestämt för att göra det. Även om jag har kommit in en bit på träningen men ni får se det som en mitt-i-mätning. Sitter i skolan jusst nu så jag får göra det när jag kommer hem. Det här med varför jag inte mätte mig var för att jag tyckte det var för personligt men nu har jag funderat på det och jag ska lägga upp en plan på hur jag ska få en bättre träning. Så jag kommer mäta mig ikväll och lägga upp det ikväll eller imorgon.

Men igår spendera jag en timme ungefär på gymmet med Martina. Körde mest kondition och styrka med magen. Nu ska kaggen bort helt enkelt. Och fastare lår vore inte heller helt fel. Ni läsare kanske har några bra tips på övningar. Kommentera gärna! 
Martina och jag bestämde oss för iallafall att ta en springrunda ute någon dag inann snön kommer. Fst den verkar ju aldrig komma.  


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

Vill ha uppdatering!!! Hur går det för dig? Några resultat än???

2011-12-05 @ 17:33:30
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0