7 november 2011

Körde gymet idag igen. göttigt. Känner mig mycket hälsosammare nu. haha. Men i helgen synda jag för mycket så jag tar igen det i veckan :). Ska försöka träna varje dag, fast det är ju viktigt att vila någon dag också. Kanske vilar på torsdag. Får se. Eller så kör jag ett Afropass. Har ju fått värsta kicken till att träna nu ju. Det känns as bra. Hoppas verkligen inte det går över.
Det enda jag kan tänka på är träning ju.
HAHAHAHA. I skolan tänker jag hela tiden typ vad jag ska göra när jag kommer hem. "först träning och sen äta mat". En sak är ju att man vill äta massa när man väl har tränat. Jag kn äta hur mycket som helst men ska försöka hålla igen. Ett mål är att bli i bättre form till studenten.
Men imorgon kommer det nog kännas i kroppen för jag la på lite mer tyngder idag. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0