21 oktober 2011

Nu har jag landat hemma igen efter ett tränigspass på gymmet. Asssss skööööönt var det. Asså det hände en ganska så skum sak. När jag kommer till gymmet så sitter det en gubbe i soffan och glor på. Sen när jag kommer ut utanför omklädningsrummet sitter han fortfarande i soffan och stirrar på mig. Skum typ det där!. Men iallafall, körde extra hårt idag. Här ska det pumpas muskler. Jag är ju ingen boddybulider direkt men en bit på väg. HAHAHA. Skojja, jag vill inte bli någon sådan. Tjejer ser för jävliga ut när dom tävlar i boddybulider. Det ser mer bättre ut på en man. Tjejer ska inte ha massa muskler. Det ska vara lagom mycket. Det gör inget om det finns en kurva här och där. HAHAHA!

Usch!!!
Eller vad tycker ni? ser det snyggt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0