Romme och yxbacken

Dom senaste två dagarna har det blivit premiär för skidsäsongen för min del. I Torsdags var jag i Romme med en del av brudarna i klassen vilket blev väldigt lyckat. Dagen efter kunde jag väll ha mått bättre. Träningsvärk i vaderna och rumpa. Så det gav lite träning iallafall.
Igår var det nyöppning för yxbacken så jag plocka upp martina och så drog vi oss ut mot backen för en 2 timmars åkande. Det bästa var att det var mörkt ute. Älskar verkligen att åka skidor när det är mörkt. Det är så mycket mysigare. Eller vad tycker ni? Men iallafall så mår väll benen inte så bra idag men det stoppar inte mig från att träna. Om ungefär en timma ska jag åka till gymet. Det känns så bra att träna med träningsvärk. Man känner att man har gjort något bra då. Men det var allt för nu så hoppas ni inte sitter i soffan som soffpotatisar nu hahahaha.
Romme
Yxbacken

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah fint! ser ut som jag aldrig har stått på skidor tidigare

2012-02-29 @ 09:48:09
URL: http://runsandrarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0