beslutsångesten har lagts sig

Sådär, nu har jag bestämt mig för vilken shake jag ska ha. det får bli Allevo hallon och banan eller om jag hittar någon annan god smak. Jag får kolla när jag kommer till affären.
Igår körde jag ett boxpass med Cassandra. Det gick as bra tyckte jag. Vi puscha på varandra och jag körde till 110% kan jag lova. Det känns i kroppen idag att det blev hårt igår. Ska även gå upp skapligt imorgon tänkte jag och ta mig till gymmet. Men ska för det mesta köra kondition för den behöver förbättras. Mitt mål till sommaren är att kunna springa minst 5 km i sträck. Jag klarar typ 1.5 km nu men ska göra mitt bästa för att nå mina mål.


Löften som jag ska börja med nästa månad:
- Sluta ätat fet mat (mc,pizza,kebab m.m.)
- sluta äta godis och läsk. (poppcorn går bra)
- läsa mer om olika träningsformer och prova på dom



Kommentarer
Postat av: LINNÉA

SKulle med ha valt Allévo, bra val hihi :)

har du inga före-efter bilder som man kan se? och typ lite mått? Sånt är ju inspirerande :D lycka till och kör hårt

2012-02-01 @ 12:48:35
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0