World Class

Var på World class för första gången igår. Det var väldigt fräscht måste jag säga. Upptäckte att man kan kolla på tv samtidigt som man löper på löpandet eller om man står på crosstrainer. Men det är nog inte min grej direkt. Jag lägger hellre fokus på träningen än TV när jag är på gymet. Det låter rimligare. Och maskinerna var lite annorlundare där en vilbergen men jag vänjer mig nog snart. lokalerna såg mycket ljusare och fräschare ut. Men det är inte samma sak som vilbergen. Jag trivdes väldigt bra där även om det inte var något "lyxgym".
Förmodligen ska World Class ta över vilbergens gym så då ska jag nog börja där. Det blir ett bättre läge känner jag. Eftersom jag bor i Vilbergen så tar det 2 minuter att ta sig till gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0